Als je tijdens de proefperiode merkt dat het product niet bij je past, neem dan gewoon via chat contact op met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om je te helpen en begeleiden je door het retourproces. Indien nodig kan de zaak zelfs worden doorverwezen naar onze slaapexperts die je verder kunnen helpen.
In het geval van een aankoop van een set, pack (beschouwd als een promotieartikel, uniek en niet-scheidbaar) met meerdere producten, is alleen het retourneren van alle aangekochte producten mogelijk.
Het is niet nodig om de doos of plastic verpakking te bewaren bij het retourneren van je Emma product. We begrijpen het gedoe van opnieuw inpakken, dus we hebben het voor je geregeld. Ons retourproces is ontworpen om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Laat het inpakken maar aan ons over, dan kun jij je richten op wat voor jou het belangrijkst is. We stellen het op prijs als de matras in goede staat wordt geretourneerd.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 5% extra korting