U hebt geen artikelen in het winkelmandje.

FAQ Covid-19 - Update 26 maart 2020.

  • Is het nog steeds mogelijk om bestellingen te plaatsen op de site en deze te leveren?

    Tuurlijk! Nu iedereen meer thuis is willen we er blijven voor zorgen dat iedereen ook optimaal van zijn nachtrust kan genieten!

    Je kan jouw bestellingen gewoon op emma-matras.be plaatsen. Onze leveringen worden tot bij de voordeur geleverd, zodat er geen risico is op direct contact. Onze teams stellen alles in het werk om de beste levertijden te garanderen, maar er kunnen lichte vertragingen optreden. Wij staan erop dat een online bestelling een betrouwbare gezondheidsbeveiliging biedt met een minimaal risico op besmetting. De overdracht van het "COVID19" virus is slechts van persoon tot persoon en het virus kan hooguit enkele uren overleven op de oppervlakte van de bestellingen. Dus hier hoef je jou zeker geen zorgen over te maken.

  • Zijn de Emma partnerwinkels gesloten?

    Helaas wel, de beddengoedwinkels hebben de opdracht gekregen om hun deuren tijdelijk te sluiten. Al kan je nog steeds de Emma producten uittesten, dankzij de 100 nachten proefslapen ;)

  • Hoe verlopen de retourzendingen?

    Retourafspraak matras :
    Ben je toch niet zo tevreden over je Emma Matras en zit je nog binnen je 100 dagen proefslapen? Dan kan je het matras natuurlijk gewoon als retour aanmelden.

    Andere retouren :
    De Emma producten kan je binnen brengen voor retour bij een Bpost filiaal, met uitzondering van het boxspringbed & boxspringbed + matras. Deze worden op afspraak opgehaald door JP Haarlem. Er wordt wel gevraagd een gepaste afstand te houden van de medewerkers, uit veiligheidsredenen.

  • Welke maatregelen hebben onze leveranciers genomen?

    DPD :
    Klanten dienen te tekenen op hun eigen telefoon/tablet. Zodat contact met de leverancier wordt geminimaliseerd.

    GLS :
    Winkels in België zijn momenteel gesloten met uitzondering van supermarkten, apotheken, tankstations en banken. Leveringen naar alle niet-essentiële winkels zijn hierdoor niet mogelijk. Leveringen aan particulieren en bedrijven zijn wel mogelijk, mits maatregelen in acht genomen worden (gepaste afstand etc.). Deze maatregelen kunnen van invloed zijn op de doorlooptijd van je zendingen.

  • Kan ik de leveringsdatum van mijn bestelling uitstellen?

    Jammer genoeg is het niet mogelijk om de leveringsdatum vooraf te kiezen.

  • Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling nog wijzigen?

    Wanneer je er nog snel bij bent, kunnen we je leveringsadres nog wijzigen. Dit kan je doen door contact met ons opnemen via e-mail, zodat we de wijziging kunnen doorvoeren. Houd er wel rekening mee dat deze wijziging kan leiden tot een verlenging van je levertijd. In het geval dat de levering al is overgedragen aan de leverancier, kan je wel nog proberen om met hun het adres te veranderen.

Hoe meld ik mij af?

Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abonnementen' te klikken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Pin rotate icon

Het lijkt erop dat je Emma vanuit het buitenland bezoekt.

Ga naar 

Kies jouw land uit de onderstaande lijst: