Nu 20% korting op alle Emma producten! Wees er snel bij! Kortingscode: Nu 20% korting op alle Emma producten! Wees er snel bij! Ko MOE20 Nu nog geldig Nog

U hebt geen artikelen in het winkelmandje.

Emma van A tot Zzz alles wat je moet weten over Emma

Mijn Bestelling

Ontdek hoe je je bestelling kan beheren, meer informatie over de levering en wat je moet doen wanneer je je product ontvangt.

Mijn bestelling beheren

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Heb je een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.be of bel naar 020-8081173. Dan zullen we kijken of we nog iets voor je kunnen regelen.

  • Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?

    Zodra jij je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet meer aangepast worden. Heb je toch een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.be of bel naar 020-8081173. Dan zullen we kijken of we nog iets voor je kunnen regelen.

  • Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?

    Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice via 020-8081173. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen. Natuurlijk wordt het altijd opgelost.

Bezorging

  • Wat zijn de verzendkosten?

    We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour zijn dus volledig voor onze rekening.

  • Hoe wordt de matras verstuurd en door wie?

    Zowel het Emma Original als de Emma Basic worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent Emma samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra de matras door hen in behandeling is genomen. De matras wordt tot aan de huisdeur geleverd.

    Het Emma boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. Het Emma kussen en de Emma SmartSleeve matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD.

    Het Emma dekbed wordt kosteloos met DHL verzonden.

    Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een tracking link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.

  • Hoelang duurt de levering van mijn matras?

    In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang dat duurt verschilt per betaalmethode.

  • Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dat één product heb besteld?

    Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.

  • Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?

    Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou de matras te maken en zo snel mogelijk jouw kant op te sturen, kan het zijn dat je pakket al is opgestuurd voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is aangepast. Dan kunnen wij het adres helaas niet meer voor je aanpassen. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, wordt het pakket weer teruggestuurd en word je hiervan op de hoogte gesteld. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via service@emma-matras.be of 020-8081173.

  • Kan ik de bezorgdatum aanpassen?

    Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD doen zodra het pakket in hun bezit is.

  • Kan ik eerst een bestelling plaatsen en het dan laten bezorgen op een specifieke datum?

    We laten het Emma matras speciaal voor jou maken. Daardoor wordt het ook zo snel mogelijk verzonden en is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.

  • Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd.

  • Kan de matras in mijn slaapkamer bezorgd worden?

    De matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd. Je zal dus zelf even de bezorger moeten spelen van de voordeur naar je slaapkamer. Maar geen zorgen, het Emma matras is binnen een half uur slaap-klaar. Zo kan je meteen even bijkomen op de matras!

Ontvangen

  • Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice via 020-8081173. Wij gaan dit dan meteen voor je oplossen.

  • Hoe pak ik de matras uit?

    Het Emma matras wordt in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal de matras eruit. Leg de matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van de matras. De matras rolt zich nu vanzelf uit. Binnen enkele minuten is Emma klaar voor het eerste dutje!

  • Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?

    Het kan geen kwaad om de matras een tijdje in de doos te laten zitten. We raden je wel aan om dit niet langer dan 6 maanden te doen. Op deze manier houdt de matras zijn beste kwaliteit!

  • Hoelang moet ik wachten na het uitpakken van de matras totdat ik erop kan slapen?

    Emma is binnen een paar minuten na het uitpakken klaar voor het eerste dutje. We raden aan om van de unboxing een leuk filmpje te maken!

  • Wat moet ik doen als ik de verkeerde maat heb besteld?

    Dat kan gebeuren! Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via 020-8081173. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Een tip van Emma: kijk bij de bezorging van je pakket eerst naar de maat die op de doos staat voordat je de matras uitpakt. Mocht het de verkeerde maat zijn, kunnen we dit snel en makkelijk oplossen!

  • Het lijkt alsof de verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?

    Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van de matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar service@emma-matras.be. Samen zoeken we naar een oplossing!

Hoe meld ik mij af?

Afmelden is mogelijk door in je account onder het menu 'Nieuwsbrief abonnementen' te klikken op afmelden. Heb je geen account bij Emma, dan kan je je afmelden door op de link 'afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken.

Pin rotate icon

Het lijkt erop dat je Emma vanuit het buitenland bezoekt.

Ga naar 

Kies jouw land uit de onderstaande lijst: